Shopping.

Jag tvingade ut min buttra själ (trött och grinig mamma var det igår) för att leta efter en bra kudde åt Kristian ( hög och hård) och nya strumpbyxor åt Joel. Jag vill ha vanliga, helfärgade strumpor men i vårt köpcentrum finns inte H&M då  blev det visst omöjligt. Men blev lite annat fint. Strumpor, bodys och en ny haklapp.

Sen har jag hört att Lidls blöjor ska vara helt okej så jag köpte ett litet paket för att pröva. Billigare blöjor tackar jag inte nej till så länge dom inte gör Joels rumpa illröd. Än så länge är det bara pampers som lyckats med det.

IMG_20141021_105022935_HDR IMG_20141021_105038325 IMG_20141021_105047814 IMG_20141021_105154299

2 thoughts on “Shopping.

    • Än så länge fungerar de riktigt bra. Är tunna och mjuka med bra passform.Snabbt kollat så verkar det skilja 3-4euro mellan de stora paketen på lidl och i vår närbutik… Inte mycket en enskild gång men i långa loppet…

      Gilla

Kommentera

