morgonpigg.

Två dagar i rad har Joel valt att vakna innan klockan 5. I går kunde jag förstå det då han åt sin sista måltid innan 18 och sen slog sig i huvudet vid 04.30. Men idag? Igår var han vaken en stund mellan 19-21, fick mjölk och somnade. Ändå vaknade han pigg som en pip mört klockan 4.20. Aaaaaamen va fan. Efter det hade jag en gnällig bebis och jag var en arg trött mamma. Kristian pratade med Joel och förklarade att man måste vara snäll med mamma när man väcker henne så tidigt ( Sen när sjutton är Kristian den vettigare på morgonen???). Med lite mer mat och sen blöjbyte så blev det en glad bebis.  Han sover nu  lite morgonsömn och sen ska vi gå och överraska Maija.

Maija jobbar hemma idag och jag tänkte köpa lite gottigott till oss och sen bara fräckt ringa på dörren  =D Jag och Joel ska dit imorgon för att pyssla lite men det hindrar oss inte för att bara störa henne idag. Tar ju bara 10 min att gå dit…. mohahaha 😉

Kommentera

