Knäppa jag

Alltså ibland undrar man ju hur det står till där uppe i mitt hjärnkontor. Först går jag upp vid 5 i ”onödan” och sen bestämmer jag mig för att bara sådär laga två middagar. Ifall en inte skulle räcka för oss två vuxna…
Paj med gullök,purjo, bacon och paprika.

image

image

image

Kristian, mannen med enorma magsäcken, sa att pajen var god men kunde haft mera kryddor. Jag är lite mesig när det gäller kryddor. Tror att jag har i en massa men det har jag tydligen inte. :p
Nå, nu är morgondagens middag lagad. 🙂

2 thoughts on “Knäppa jag

Kommentera

