FredagsJoel

image

Tittar man noggrant ser man Joels nya tand. Den har ställt till med lite problem denna vecka. Har sovit som en kratta. Idag vaknade jag och hade en underlig känsla i kroppen. Jag vaknade glad! Joel sov största delen av natten och det betydde att även jag fick sova.

Vi orkade därför åka till familjekafet idag. Var säkert en månad sen jag var där, minst.  Maria och kotten kom dit och höll oss sällskap. Blev lite gnat om vems flaska jag egentligen hade i min väska. 😉 Fick muta inblandade parter med banan.
Men det märks att Joel gillar deras sällskap. Han blir glad av att se både stor och liten. Fast liten sätter sig på honom…

Sen hann Joel med att äta lite en pojkes fötter. Den stackars pojken smakar säkert gott för Joel äter på honom varje chans han får.
På tisdag ska vi träffa den pojken igen så vi får se vad Joel äter på då.  😀

Kommentera

