nappar, nappar nappar

Joel har sex stycken nappar. Den ena stackaren är uppbunden med snöre och kan inte smit iväg. Den vet jag alltid vart den är. Men resten? Ja, resten är rejäla små rymmare. Imorse tog jag tre av dem på bar gärning, mitt på soffbordet. Men ser nu hur den gröna försöker att försiktigt smita iväg? Tror att jag inte ser och därför inte ska välja honom just idag. Men siddu den gossen gick inte. Jag såg den nog och bara för att den försökte smita iväg så blev den dagens napp. Mohahaha!

wpid-wp-1416289627089.jpeg

Nä men seriöst. Hur kan man gå från en-två nappar till sex och sen tillbaka till två? Dom måste ju ha ben dom små krabaterna..

4 thoughts on “nappar, nappar nappar

Kommentera

