Tröjorna

Måste visa mina fina tröjor från Ellos som jag och Joel hämtade häromdagen. Kristian menar att det ser ut som alla mina andra tröjor men jag anser att man aldrig kan ha för många stickade tröjor.

image

En vanlig grå och en glest stickad svart/vit tröja.

image

Min stora favorit. En ljusbeige kofta med dragkedja. Varm, mjuk och så go!

image

Alltså jag är ju bara för snygg. Nya vinterkängorna hade jag på mig idag också.  Lurvet nere vid mina skor or Joel. Han tröttnade på mig och gav sig iväg på äventyr.

Kommentera

