Kusin vitamin

image

Igår tog vi vårt pick och  pack och åkte till kusin vitamin. Fast vi bor så nära och har det trevligt ihop så blir det sällan vi ses.  Pojkarna lekte och vi bjöds på spagetti och köttfärssås. Jag fick även äta upp några kokosmaränger medan Joel fick smaka på dadlar. Lyx lyx. 

Idag ska vi åka till Kristians jobb och fika med Pia och sen äta nån slags tidig middag med Kristian. Han har kvälls möte så vi kommer dit och umgås med honom ett tag.

Joel var vaken mellan 3-5 idag. Vid 4 började grannarna med sitt morgonbestyr. Vid 6 gick Kristian upp och vid 7 gav jag tillslut upp. Nu har jag migränaktig huvudvärk med lite illamående. Finemang. Ska bli skönt att komma ut och träffa andra. Gissar att huvudvärken hör ihop med mina spända käkar. Urk.
Kristian sa att han kanske måste börja massera mina käkar när jag sover. 😀

Och ikväll måste vi tömma balkongen på allt. Det ska visst provborras något med en diamantborr. Får man behålla borren sen? 😉

One thought on “Kusin vitamin

Kommentera

