Mat, mat mat

image

image

image

Tänkte visa lite av förra veckans mat. Jag lagade köttfärslimpa(liknande) fylld med kryddor(basilika, oregano, salt,peppar och vitlök). Det serverades med en vanlig grönsallad. Mums!
Sen lagade jag kycklingwok med äggnudlar. Mycket soya och frysta wokgrönsker. 🙂
Sen gjorde jag min andra sats av bacobmuffins. Dessa blev bättre än de första men ändå inte så bra som jag skulle velat. Blir att fortsätta försöka. 😉

Igår åt vi tacos. Joel fick en egen liten tallrik med kött (utan kryddor) och grönsaker. Hans favorit var helt klart osten. Även Ella njöt av att få äta resterna, hon har lärt sig vart hon ska vara under middagarna. 😉

Kommentera

